اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی را در مشهد مقدس برگزار کردند.
 
به گزارش میانه نیوز ؛ بابک قره داغی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میانه در گفتگو با خبرنگار میانا اعلام کرد: این دوره به مدت پنج روز در مورد دین شناسی، خداشناسی، اخلاق تشکیلاتی، تربیت نیروهای جایگزین شورای پایگاه ها، بیداری اسلامی، سبک زندگی اسلامی- ایرانی و ولایت فقیه بخشی، بصیرت افزایی و معرفتی برگزار و برنامه های جدید حوزه بسیج دانشجویی در طول سالتحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت و در این خصوص بحث و تیادل و نظر گردید.

 

 

وی با اشاره به هدف از برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره به منظور آشنایی بیشتر اعضا با فعالیت های بسیج دانشجویی و بررسی موارد مختلف و برنامه های این حوزه برگزار شد.

 

قره داغی به اعم برنامه های در دست اجرا این حوزه در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ اشاره کرد و افزود: این برنامه ها شامل برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدای دانشجو، کرسی های آزاد اندیشی، نشست های سیاسی، اردوهای راهیان نور و امر به معروف و نهی از منکر، مراسمات مذهبی و نشریات می  باشد.

 

مسئول بسیج دانشجویی واحد میانه در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره معنوی تمامی اعضای شرکت کننده در جوار بارگاه ملکوتی حرم امام رضا(ع) تجدید میثاق کرده و توفیق کار و تلاش بیشتر را ازآن امام همام مسئلت کردند.

 

 

 

دسته : اخبار شهرستان میانه

این خبر را به اشتراک بگذارید :