محمدرضا مشایخی در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان برای کنترل شیوع کرونا گفت:  در راستای تصمیمات اتخاذ شده در مدیریت بحران و قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل، تمامی دستگاهها از جمله نهادهای نظامی و انتظامی به اقدامات تامین و انتظامی پرداخته و دستگاههای متولی بهداشت و درمان نیز با مساعدت هلال احمر، سپاه و نیروهای انتظامی و سایر دستگاهها نسبت به شناسایی افراد مشکوک در مبادی ورودی شهرستان و امور پیشگیری و درمان اقدام می نمایند.

وی لزوم مساعدت و همدلی مردم نسبت به یکدیگر، خیرین و گروههای مردم نهاد و سایر تشکیلات با ظرفیت بالا جهت اطلاع رسانی و رساندن اقلام مورد نیاز مانند مواد ضد عفونی و ماسک به مردم را مهم برشمرد.

مشایخی در ادامه با تقدیر از هیئت امنای بازار در تهیه اقلام ضد عفونی و اقلام پیشگیری کننده و توزیع آن به صورت رایگان در سطح بازار و در بین اصناف این کار را  اقدامی در جهت نهادینه کردن رعایت بهداشت ذکر نمود.

فرماندار میانه همچنین با اشاره به اقدام انجام گرفته در جلب و جذب مشارکت مردمی از عملکرد ایستگاههای سلامت نسبت به پخس مواد ضد عفونی در بین مردم خبر داده اضافه کرد: اگر این وحدت و همدلی مستمر باشد بر حسب اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهیم توانست در زمان پیک و اوج بیماری بر این پدیده شوم فائق شویم.

کلیدواژه ها :

دسته : اخبار شهرستان میانه

این خبر را به اشتراک بگذارید :